 Broodje van de maand. Kip pesto

Bestellen

Net als de rest van onze winkel hebben wij het bestellen net zo makkelijk gemaakt. Het bestellen van een of meerdere producten gaat in vier stappen. Alle stappen hoeven maar een paar tellen te duren.

 Allergie?

Lees dan aandachtig onze allergenenkaart door en meld uw allergie tijdens het bestellen. Download de kaart (PDF)

 Glutenvrij?

Bij ons kunt u bij de koude broodjes, warme broodjes en snacks kiezen voor een glutenvrij broodje. Dit broodje komt afgebakken uit de oven. Hierdoor kan het soms wat langer duren met bereiden.

 Vragen?

Vragen over onze producten? Wij zijn telefonisch bereikbaar via 0592-273637. Vragen via de WhatsApp is mogelijk op het telefoonnummer 06-12438484.


1. Plaats het product in uw winkelmandje

Ga via het menu helemaal bovenaan de webwinkel naar een van de pagina's met producten. Selecteer het product dat u graag wilt bestellen. Een overzicht van het product wordt getoond. Naast de prijs en de hoeveelheid, een korte omschrijving en een uitgebreide omschrijving van het product. Het liefst helpen wij al onze klanten persoonlijk. Met onze product omschrijving proberen wij dit zo goed als mogelijk te doen. Als u het product heeft gevonden dat u wilt bestellen klikt u op 'Plaats in mandje'. Het product wordt in het winkelmandje geplaatst. Onze webwinkel geeft u hiervan een bevestiging en tevens de totaalprijs van uw mandje. Klaar met winkelen? Klik dan op 'Ga verder met bestellen' of het winkelmandje rechts bovenin de webwinkel.

2. Persoonlijke gegevens invoeren

Vanuit het winkelmandje zijn het maar twee stappen om uw bestelling definitief te maken. Om uw bestelling te kunnen verwerken hebben wij uw naam, adres en e-mailadres nodig. Al eerder bij ons besteld en een account aangemaakt? In dat geval voldoet uw e-mailadres en wachtwoord. De rest vullen wij voor u aan.

3. Tijdstip en dag kiezen

Kies zelf op welk tijdstip u de bestelling bij ons komt ophalen in de shop. Eventueel kunt u ook een dag (of paar dagen) van tevoren een bestelling plaatsen. Dat is wel zo handig als u onderweg gaat naar het werk of op vakantie bijvoorbeeld. Mocht de gewenste datum er niet tussen staan. Neem dan contact met ons op. Wij vinden altijd wel een oplossing.

4. Bestelling bevestigen

Na het invullen van uw gegevens is bevestigen de laatste stap om de bestelling definitief te maken. Maar voordat het zover is bieden wij de mogelijkheid uw bestelling te controleren. Let op of de getoonde producten, ook de producten zijn die u wilt bestellen. Let ook op of de getoonde gegevens de juiste persoonlijke gegevens zijn.

Ziet alles er goed uit? Klik dan op de knop 'Bestelling plaatsen'. Uw bestelling is dan definitief. Per e-mail ontvangt u van ons een bevestiging van de bestelling. Hiervoor gebruiken wij het e-mailadres wat in stap 2 is opgegeven.